خبرخوان همفکری Options

Wiki Article

همچنین، تبادل نظر و همفکری با دیگران می‌تواند به ما کمک کند تا از اشتباهات دیگران یاد بگیریم. هر فرد تجربه‌های خود را در زندگی دارد و ممکن است در مسائلی که ما با آن مواجه هستیم، قبلاً تجربه کرده باشد.

ابداع تجزیه‌گر سریع پلاستیک‌ها با الهام از صدف دریایی

لوگوی فیلو مسئولیت انتشار ویدیو در فیلو بر عهده انتشاردهنده است.

در ادامه این مراسم، جلالی، سفیر کشورمان به نمایندگی از سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی کرد. وی فرهنگ را یکی از بنیان‌های اساسی روابط میان کشورها و قوام‌بخش ارتباطات در سایر عرصه‌ها دانست و در این باره اظهار داشت: هرچند که برخی از تئوری‌پردازان غربی روابط بین‌الملل، نظر دیگری دارند و تفاوت‌های فرهنگی را عامل تنش‌های بین‌المللی می‌دانند اما ما معتقد هستیم، درک فرهنگی از جهان معاصر، مسائل و پیچیدگی‌های آن و دوری از نگاه صرفاً مادی به پدیده‌ها می‌تواند عامل همگرایی‌های بین‌المللی باشد.

اخبار مرتبط ارتقای روابط دو کشور همسایه به مدد دیپلماسی فرهنگی بغداد - ایرنا - حجت الاسلام غلامرضا اباذری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق همزمان… در اجلاس وزیران فرهنگ کشورهای بریکس

افراد سمی که نباید برای مشورت و همفکری به آن‌ها روی آورد

در نهایت، باید به این نکته توجه کنیم که همفکری و مشورت با دیگران تنها یکی از راهکارهای پیدا کردن جواب سوالات زندگی است. برای رسیدن به جواب‌های قابل قبول، باید به تحلیل و بررسی موضوع به صورت شخصی نیز پرداخته و از تجربه‌های خود نیز بهره‌برداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هفدهم تیرماه سالروز رحلت آیت الله حاج سیّد محمّدحسین حسینی طهرانی است که به این مناسبت، زندگینامه این عالم ربانی را مرور خواهیم کرد.

گروه شهرنگار به بررسی مسائل شهر در بستر خودش می‌پردازد، گاهی قدم در حوزه اقتصادی می‌گذارد و گاهی مسائل اجتماعی را در خود جای داده است گاهی بحث روز مسائل محیط زیست و گاهی مهندسان در تیر رس هستند و اصلا گاهی مسائل سیاسی در کف شهر، موضوع اصلی گروه شهرنگار است تا حقی که شهروندان برگردن مجموعه همشهری دارند ادا شود.

همچنین برای تحقّق آرمان‌های بلند حکومت اسلام و حلّ مشکلات آینده نظام به ملاقاتهای خصوصی با رهبر فقید انقلاب روی آوردند که چون ملاقاتها کوتاه و فرصت ناچیز بود نظرات و طرح‌های خویش را در قالب بیست پیشنهاد مهمّ و کلیدی به مرحوم آیة الله شهید مطهّری رضوان الله علیه که از دوستان قدیمی و شاگردان سلوکی ایشان به شمار می‌آمدند برای ابلاغ به محضر آیة الله خمینی ارائه نمودند.

در يک جمله مي‏خواهد شعار «همه برای سلامت، سلامت براي همه» را به يک خواست عمومی و هرروزه تبديل كند. يعني می خوادهد بیاد بياورد که داشتن شهری با هوای پاک، آب آشاميدنی و تغذيه سالم، بهداشت روانی و بصری و صوتی، امکان ورزش و تحرک more info جسمانی، دسترسی آسان به امکانات سلامت و درمان و شهروندانی با جسم و روان سالم حق هميشگی همه ماست.

به مناسبت سالروز رحلت؛ مروری بر زندگینامه آیت الله حاج سید محمدحسین حسینی طهرانی

به طور کلی، همفکری و مشورت با دیگران می‌تواند راهکارهایی موثر برای پیدا کردن جواب‌های سوالات زندگی باشد.

مهمترين هدف این ضمیمه انتشار نشريه ای برای علاقه مندان به مباحث علمی است كه در آن موضوعات پيچيده علمی به زبان ساده بيان می شود كه در اين بين دانش آموزان و دانشجويان در اولويت قرار دارند. البته با وجود اينكه مخاطب هدف همشهری دانستنيها نوجوانان و جوانان تعريف شده است ولی امروز توانسته به ضمیمه ای براي همه اعضاء يك خانواده نيز تبديل شود.

Report this wiki page